Dutch Sustainable Fashion Week 9-18 oktober

Duurzame mode wordt zichtbaar in meer dan honderd winkels door heel Nederland tijdens de Dutch Sustainable Fashion Week. Dit jaar vindt deze grootse landelijke campagne plaats van 9 t/m 18 oktober. Openingsevent donderdagavond 8 oktober te Amsterdam.



Het doel van de campagne is om duurzame mode in deze periode extra zichtbaar te maken en onder de aandacht te brengen bij de consumenten. Uit recent onderzoek blijkt dat de interesse in verantwoorde mode blijft groeien, mede door de media-aandacht rondom de misstanden in de kledingfabrieken. Het probleem is echter dat deze groeiende groep consumenten niet weet waar ze deze collecties kunnen kopen en waar ze op moeten letten. Volgens de organisatie valt duurzame mode veelal weg tussen het totale aanbod van de multibrandstores.
 
De Dutch Dustainable Fashion Week is een initiatief van Goodbrandz in samenwerking met Urgenda, Kiesduurzamemode, MVO Nederland, InRetail, Euretco en het Ministerie van Infrastructuur en Milieu. 
Bekijk hier de video van 2014
 
Op donderdagavond 8 oktober wordt de Dutch Sustainable Fashion Week geopend met een spectaculaire show in het College Hotel (de Rembrandt Ballroom) te Amsterdam. Tijdens DSFW wordt van 9 t/m 18 oktober in meer dan 150 winkels duurzame mode meer zichtbaar gemaakt.
International Green Fashion Show, drinks, bites and happy people! Spraakmakende spreker, ondernemers, BN'ers  en prominente gasten!
 
De tickets zijn nu te bestellen voor slechts €25,- Stuur een e-mail naar: pr@goodbrandz.nl
www.dsfw.nl #DSFW

Meer informatie volgt op www.dutchsustainablefashionweek.nl

Over deze activiteit

Categorie Lifestyle
Organisatie Goodbrandz, Kiesduurzamemode, Urgenda, InRetail, Euretco en partners
Website http://www.kiesduurzamemode.nu

Stuur door

Breng anderen op de hoogte van deze activiteit! Je kunt hier tot 3 e-mailadressen invullen.

Jouw gegevens

Je e-mailadres
Je naam

Je vrienden, familie of kennissen

E-mailadres
E-mailadres
E-mailadres

reacties


Deze activiteit wordt beheerd door matthijs kettelerij